Påsken ;)

hejsan,lovade ju att skriva om påsken så nu gör jag det;)
Heheh,<3

Måndag: Då vare ju badet me Amanda,Axel & Vilhelm ;)
hahah jag och Axel tog några bilder när vi väntade på Vilhelm & Amanda ;D

Hahah,:) Falilad jag såg ut då ;)


Tisdag: Var jag på stan med Sötaste Sötizen Oliva:))<3
Köpte ett par leggings  och Milkshake,Möms :)

Sötizen

Hahah,Möms Milkshake<3


Onsdag: Var vi och bowlade :))

Hihih,ccolingen när han fick en strike ;)
heheh han fick strike men inte jag :p

Torsdag: Kom pappas gammla jobbar kompis och var hoss oss till tisdag :)

Här Dunkar Love ;D Yeah!!

Fredag: Var jag med min kompis från stocholm som heter Alice:)<3
och sen for vi till stugan ;)

Sötnöten :)<3

Lördag:Fick jag ett (till) påsk ägg ;D MÖMSIGT!!<3
och så kom kusinerna till stugan;D


Söndag: Åkte vi hem från stugan och så hade vi fotbolls träning :)<3

Måndag: Var vi hoss kusinerna Elsa och Eskil :)<3

Coolingarna hahah;),jag och brorsan :)<33
men puus på er och sov så gott:))<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0